Oblíbené (0)
MĚNA
Volejte, rády Vám poradíme
Showroom Praha 7:   734 570 058
Showroom Ústí n. L.:  734 622 002

saty@blankastraka.cz
0 ks

Často kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky.

1) JAK VYTVOŘÍM OBJEDNÁVKU?
Vytvoření objednávky je velmi snadné. Vyberte si zboží, které se Vám líbí. Můžete tzv. rychlým výběrem podle Vašich kritérií, kdy napíšete do vyhledávače klíčové slovo, které hledáte (velikost, cena, značka, druh zboží atd.) nebo použijte nastavené kategorie - šaty, spodničky, sukně, oblečení, šperky, doplňky, life a výprodej. Vyberte si správnou velikost a pak klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“. Máte-li zájem pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko „pokračovat v nákupu“. Pokud jste Váš výběr dokončili, klikněte na tlačítko „k pokladně“ a dokončíte objednávku.

2) POSÍLÁTE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO?
Ano, zboží zasíláme také na Slovensko prostřednictvím přepravní služby Zásilkovna, kdy je možné zboží vyzvednout buď na některém jejím výdejním místě nebo doručit na udanou adresu a to Slovenskou poštou. Platba je možná převodem na eurový účet, platbou online, ePlatbou či dobírkou nebo uhradit při převzetí v EUR.

 

3) POSÍLÁTE ZBOŽÍ DO NĚMECKA A RAKOUSKA?
Ano, zboží zasíláme také do Německa i Rakouska prostřednictvím přepravní služby Zásilkovna. Objednávka je doručována na udanou adresu a to poštou příslušného státu. Úhrada je vždy převodem na eurový účet.

 

4) JAKÁ JE DODACÍ LHŮTA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ?
Zboží nabízené na našem eshopu je vždy skladem a doba dodání tohoto zboží je cca 2-3 dny (platí pro Českou i Slovenskou republiku). Dodání pro Německo a Rakousko je cca 7 pracovních dní.

 

5) MÁM DÁRKOVÝ POUKAZ NEBO SLEVOVÝ KÓD, JAK JEJ UPLATNÍM?
Máte-li k dispozici slevový kód nebo dárkový poukaz, zadejte jej prosím do pole „Kód z dárkového poukazu nebo slevový kód“ v prvním kroku objednávky.

6) JAK MOHU UHRADIT SVOU OBJEDNÁVKU?
Svou objednávku můžete uhradit dobírkou, převodem na účet, platbu katou online nebo ePlatbou okamžitým bankovním převodem. V případě osobního převzetí je možná platba kartou na terminálu nebo hotově.

7) JAKÝ ZPŮSOB DOPRAVY NABÍZÍTE PRO ČR? 

Výdejní místo - Zásilkovna.cz (29 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 500 Kč s DPH)
Balíčkem DPD - (doručení na Vaší adresu - 49 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 500 Kč s DPH)
Česká pošta - (doručení na Vaší adresu – 49 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 500 Kč s DPH)
Osobní odběr - Argentinská 286/38, Praha 7 - Holešovice / 0 Kč (zboží rezervujeme maximálně po dobu 7 pracovních dnů)
Osobní odběr - Klíšská 1346/14, Ústí nad Labem / 0 Kč (zboží rezervujeme maximálně po dobu 7 pracovních dnů)


8) JAKÝ ZPŮSOB DOPRAVY NABÍZÍTE PRO SR?

Balíčkem - Slovenská pošta (160 Kč s DPH/6,15 €)
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 500 Kč s DPH/ cca. 59 €.

Výdejní místo - Zasielkovňa.sk (+70,- Kč s DPH/ cca. 2,69 €)
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 500,- Kč s DPH/cca. 59 €.

9) JAK SI MŮŽU OVĚŘIT, ŽE BYLA MOJE OBJEDNÁVKA V POŘÁDKU PŘIJATA?
Po vytvoření objednávky na eshopu obdržíte potvrzující e-mail s číslem Vaší objednávky a způsobem zvolené platby a způsobu doručení.

10) MOHU SI NECHAT DORUČIT OBJEDNÁVKU NA JINOU ADRESU NEŽ JE FAKTURAČNÍ?
Ano, můžete. Stačí v objednávce zaškrtnout pole „dodací adresa se liší od fakturační“ a adresu pro doručení vyplnit (např. do zaměstnání apod.).

11) KDE NAJDU PODROBNÉ INFORMACE O ZBOŽÍ?
Každé zboží má své podrobné označení. Stačí jen na vybraný model kliknout a zobrazí se popis, který Vás bude informovat o charakteristikách a složení vybraného modelu.

12) MOHU VRÁTIT NEVYHOVUJÍCÍ ZBOŽÍ?

Zboží můžete bez problémů vrátit či vyměnit do 14ti dnů ode dne jeho doručení. Abychom společně co nejrychleji vyřešily Váš požadavek, kontaktujte nás vždy co nejdříve na telefonním čísle 734 570 058 nebo 734 622 002, společně najdeme to nejlepší řešení a poradíme Vám s kroky, které budou následovat.

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží odešlete doporučeně na adresu:
STRAPER s.r.o.
Blanka Straková
Klíšská 14
400 01 Ústí nad Labem
Česká republika

 

Formulář pro výměnu nebo vrácení zboží ke stažení zde.


12) CO ZNAMENÁ, KDYŽ JE STAV ZBOŽÍ "NA DOTAZ"?
Takto označené zboží není možné vložit do košíku. O možném objednání se informujte na emailu saty@blankastraka.cz.

13) JAK ZVOLIT SPRÁVNOU VELIKOST?
Pro určení správné velikosti Vám pomohou naše "tabulky velikostí", ve kterých podle svých rozměrů najdete tu správnou velikost. U každého zboží je v detailu návod, jak a kde se správně změřit. Pokud ani „tabulky velikostí“ nepomohou, napište nám na saty@blankastraka.cz nebo zavolejte na 734 570 058 nebo 734 622 002, rády Vám poradíme.