Oblíbené (0)
MĚNA

Často kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky.

1) JAK VYTVOŘÍM OBJEDNÁVKU?
Vyberte si zboží, které se Vám líbí. Můžete tzv. rychlým výběrem podle Vašich kritérií, kdy napíšete do vyhledávače klíčové slovo, které hledáte (velikost, cena, značka, druh zboží atd.) nebo použijte nastavené kategorie - šaty, spodničky, sukně, oblečení, šperky, doplňky, life a výprodej. Vyberte si správnou velikost a pak klikněte na pole „Do košíku“. V případě že máte zájem dalšího nákupu, klikněte na „Zpět“. Pokud jste Váš výběr dokončili, klikněte na „Přidat do košíku“ a dokončíte objednávku.

2) POSÍLÁTE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO?
Ano, zboží zasíláme také na Slovensko prostřednictvím přepravní služby Zásilkovna, kdy je možné zboží vyzvednout buď na některém jejím výdejním místě nebo doručit na udanou adresu. Platba je možná převodem na eurový účet nebo uhradit při převzetí v EUR.

3) JAKÁ JE DODACÍ LHŮTA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ?
Zboží nabízené na našem eshopu je vždy skladem a doba dodání tohoto zboží je cca 2-3 dny (platí pro Českou i Slovenskou republiku).

4) MÁM DÁRKOVÝ POUKAZ NEBO SLEVOVÝ KÓD, JAK JEJ UPLATNÍM?
Máte-li k dispozici slevový kód nebo dárkový poukaz, zadejte jej prosím do pole „Přeji si použít slevový kupon“ v prvním kroku objednávky.

5) JAK MOHU UHRADIT SVOU OBJEDNÁVKU?
Svou objednávku můžete uhradit hotově či platební kartou při osobním převzetí. Dobírkou, převodem na účet nebo platební kartou při nákupu na eshopu.

6) JAKÝ ZPŮSOB DOPRAVY NABÍZÍTE PRO ČR?

Balíčkem - Česká pošta (95 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 999 Kč s DPH)
Výdejní místo - Zásilkovna.cz (70 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 999 Kč s DPH)
Osobní odběr - Klíšská 1346/14, Ústí nad Labem / (0 Kč)
Balíčkem DPD (95 Kč, tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 999 Kč s DPH)
Expresní zásilka (100 Kč)


7) JAKÝ ZPŮSOB DOPRAVY NABÍZÍTE PRO SR?

Balíčkem - Slovenská pošta (160 Kč s DPH/6,13 €)
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 999 Kč s DPH/76,58 €.

Výdejní místo - Zasielkovňa.sk (+70,- Kč s DPH/2,68 €)
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 999,- Kč s DPH/38,27 €.

8) JAK SI MŮŽU OVĚŘIT, ŽE BYLA MOJE OBJEDNÁVKA V POŘÁDKU PŘIJATA?
Po vytvoření objednávky na eshopu Vám zašleme potvrzovací e-mail s číslem Vaší objednávky a způsobem zvolené platby a způsobu doručení.

9) MOHU SI NECHAT DORUČIT OBJEDNÁVKU NA JINOU ADRESU NEŽ JE FAKTURAČNÍ?
Ano, můžete. Stačí adresu pro doručení vyplnit do „Zboží chci doručit na jinou adresu (např. do zaměstnání apod.)“. Je pouze na Vás, zda si necháte zboží zaslat na adresu do práce nebo k rodičům či přátelům.

10) KDE NAJDU PODROBNÉ INFORMACE O ZBOŽÍ?
Při prohlížení eshopu klikněte na zboží, které Vás zajímá. Zobrazí se popis, který Vás bude informovat o charakteristikách a složení vybraného modelu.

11) MOHU VRÁTIT NEVYHOVUJÍCÍ ZBOŽÍ?
Zboží je samozřejmě a bez problémů možné vrátit do 14ti dnů ode dne doručení. Je možné zboží vyměnit za jinou velikost, jiný model či vrátit kupní cenu.

12) CO ZNAMENÁ, KDYŽ JE STAV ZBOŽÍ "U DODAVATELE"?
Jedná se o zboží, které je na objednávku s dodáním cca 10-ti dní, dle aktuálních skladových možností dodavatele. Takto označené zboží nelze vložit do košíku. O možném objednání se informujte na emailu saty@blankastraka.cz.

13) JAK ZVOLIT SPRÁVNOU VELIKOST?
Pro určení správné velikosti Vám pomohou naše "tabulky velikostí", ve kterých podle svých rozměrů najdete tu správnou velikost. U každého zboží je v detailu návod, jak a kde se správně změřit. Pokud ani „tabulky velikostí“ nepomohou, napište nám na saty@blankastraka.cz nebo zavolejte na 734 570 058, rády Vám poradíme.